loading...
مایکروسافت دانلود | گرافیک ، کد ، ابزار و نرم افزار
حمایت از مایکروسافت دانلود
با سلام لطفا جهت حمایت از ما کد زیر را در سایت خود قرار دهید. با تشکر 
hosein بازدید : 129 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (1)

سلام دوستان عزیز.من تو چند تا سایت دیدم که این کد رو (سیستم تبادل بنر) برای فروش قرار داده بودن و خیلی ناراحت شدم.این کد زیاد پیچیده نیست و ارزش اینو نداره که کسی بخواد برا فروش قرار بدش(قیمتش رو هم 25000 تومان تعیین کرده بودن).

(کپی برداری از این مطلب حرام میباشد و من هیچ رضایتی ندارم)

hosein بازدید : 180 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (1)

مایکروسافت دانلود این سری برای شما کد گوگل پلاس کوچکی را آماده کرده که در گوشه سایت نمایش داده و برای هیچ چیز مزاحمتی ایجاد نمی کند. این کد به دلیل این که در گوشه سایت به صورت ثابت نمایش داده میشود همیشه در دید کاربرانتان بوده و آنان را مشتاق تر به پلاس کردن شما در گوگل پلاس می کند و همین کار در افزایش رتبه سایت شما بسیار مفید هست.

hosein بازدید : 44 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

شاید ندونید چه پسوردی برای کار های خود انتخاب کنید ولی دلتون می خواد یه پسورد مطمئن باشه. شما با این ابزار می تونید یک رمز عبور مطمئن درست کنید و همیشه اون رو به خاطر بسپارید.

hosein بازدید : 58 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (1)

این کد یه جورایی گول زدن کاربره نه گوگل. این کد یه کد جاوا اسکریپت ساده هست که فقط آمار شما را ضرب در 9 کرده و به علاوه 6 می کند تا هم کسی نفهمد و هم کاربران را گول بزنید.

این کد فقط و فقط می تواند کاربرانی را گول بزند که کدنویسی بلد نیستند و نمی تواند در ورودی گوگل و ... تاثیری بگذارد.

برای تغییر عدد در قالب اعداد 9 و 6 را به هر عددی که دوست دارید تغییر دهید.

hosein بازدید : 59 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

با سلام به همه ی کاربران عزیز. امروز براتون یک سورپرایز دارم، کد لوگوی فول سی اس اس و متحرک . این لوگو 2 ساعت وقت منو گرفت تا تونستم بسازمش و برای شما کاربران عزیز قرار بدم. پس لطفا حق کپی رایت رو رعایت کنید :d.

از خصوصیات این لوگو میشه به چند نکته زیر اشاره کرد:

  • متحرک بودن لوگو
  • عدم اختلال در افکت های سایت شما
  • قابلیت ویرایش کد توسط خودتان
  • قابلیت تغییر متن لوگو
  • و ...
hosein بازدید : 115 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

امروز براتون یک کد خیلی باحال آماده کردم که به وسیله ی اون میتونین زیبایی سایتتون رو چند برابر کنید. این کد فقط و فقط توسط دانیال مدیر مایکروسافت دانلود تهیه و کد نویسی شده است و کپی برداری از آن قوانین جرایم رایانه جرم محسوب میشود و پیگرد قانونی دارد.

hosein بازدید : 47 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود این سری برای شما کد جعبه دانلود زیبا ای را آماده کرده که با آن می توانید لینک های دانلود خود در پست ها را سامان دهی کنید و آن ها را با ظاهری زیبا به نمایش در بیاورید. یکی از خصوصیات این جعبه دانلود این است که بسیار کوچک بوده و حجمی کم را اشغال می کند و در مقابل تا بی نهایت می توانید توضیحات برایش بنویسید.

hosein بازدید : 103 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود این سری برای شما کدی از نوع کد های تولتیپ آماده کرده است که بسیار زیبا هستند. این کد نمای خاصی به سایت شما می بخشد و سایت و یا وبلاگ شما را زیبا تر میکند. با این کد توضیحاتی مانند توضیحات عکس ، لینک و یا دیگر تگ ها را بهتر به کاربرانتان نمایش دهید.

hosein بازدید : 65 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود امروز برای شما کدی را قرار داد که با آن میتوانید متون خود را به صورت چشمک زن به کاربرانتان نمایش دهید و آنان را مشتاق به کلیک بر آن میکنید. این کد برای جلب توجه بیشتر کاربر هست و کاربر بر روی آن کلیک کرده و به یک صفحه دیگر منتقل می شود. ویرایش متن آن بسیار آسان هست.

hosein بازدید : 41 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود امروز بای شما کد استایل دکمه ای را قرار داد که با استفاده از آن کد بدون نیاز به ایجاد تغییر در دیگر قسمت های کد قالب خود ، تمامی دکمه های سایت شما دارای استایلی زیبا و از حالت معمولی و زننده بیرون میآیند و به حالتی دیگر تغییر میکنند. این استایل به توسط سی اس اس ساخته شده و دارای رنگبندی تیره هست.

hosein بازدید : 37 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود امروز برای شما کدی را فراهم آورد تا با آن برای سایت یا وبلاگ خود یک مرورگر بسازید و از آن استفاده کنید. این مرور گر دارای ضاهری زیباست. البته بیشتر جنبه آموزشی دارد تا استفاده چون کسی نیست که مرورگر خود حتی اگر اکسپلورر باشد را رها کند و با این کار کند چون این فقط قابلیت انتقال دهنده را دارد. ولی از نظر آموزش دهنده توابع جاوااسکریپتی از قبیل indexOf، substring، replace و … که با یاد گیری آن میتوانید یکی از حرفه ای ترین کدنویسان جاوااسکریپت شوید.

hosein بازدید : 49 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

با این کد می توانید در صفحه های اینترنتی خود دکمه هایی را قرار دهید که با کلیک بر روی آن به صفحه ایی که قبلا در داخل آن بودند بروند. این دکمه بیشتر زمانی کاربرد دارد که می خواهید صفحه 404 (صفحه یافت نشد) را طراحی کنید یا می خواهید قالبی طراحی کنید که صفحه قبلی آن مهم است می توانید از این کد استفاده نمیید. این کد با اچ تی ام ال و جاوااسکریپت ساخته شده است.

hosein بازدید : 278 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران گرامی کدی را آماده کردم برای مردم آزاری که فقط برای خنده است و هیچ مشکلی برای کاربران شما و سیستم کاربران شما به وجود نمی اورد.

تنها کاری که میکند پیام های پی در پی برای کاربر نمایش میدهد که کلافه کننده است که این نیز راهی دارد که پیام ها قطع شوند. ولی کاربرانی که این راه ر نمیدانند باید تا آخرین پیام روی کلیک اوکی کلیک کنند.

hosein بازدید : 64 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود برای شما کدی را آماده کرده است که با آن میتوانید حالتی سبز و متحرک به تولتیپ های سایت خود داده و جلوه خاصی به سایت خود دهید. این کد در امر زیبا سازی سایت شما بسیار موثر است و البته توسط آن میتوانید متون خود را در اندازه کوچک تر به کاربرانتان بگویید.(متن خود را در داخل تولتیپ تایپ کرده تا کاربرانتان آن را بخوانند.)

خصوصیات این نوع تولتیپ از جمله متحرک بودن، دارای رنگی سبز و سایه ای در دور کادر آن، دارای فونت ریز تاهما که زیباست هست.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ادیتور مایکروسافت دانلود









    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,104
  • بازدید ماه : 1,379
  • بازدید سال : 3,192
  • بازدید کلی : 122,426
  • کدهای اختصاصی