loading...
مایکروسافت دانلود | گرافیک ، کد ، ابزار و نرم افزار
حمایت از مایکروسافت دانلود
با سلام لطفا جهت حمایت از ما کد زیر را در سایت خود قرار دهید. با تشکر 
hosein بازدید : 118 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

با سلام امروز براتون بنر های محل تبلیغات شما رو آماده کردم و توی این پست گذاشتم. این بنر ها از سراسر اینترنت جمع آوری شده و برای شما در یک فایل فشرده آماده شده است. امیدوارم لذت ببرید.

hosein بازدید : 415 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

براش فتوشاپ آرایش و زیباسازی چهره با ۲۴ طرح مختلف مانند مژه، انواع خالکوبی و رژ لب را می توانید هم اکنون از مایکروسافت دانلود کنید. این براش با طرح های متنوع خود از بهترین براش های فتوشاپ برای ویرایش تصاویر پرتره و عکس های چهره می باشد. کیفیت نسبتا مناسب این طرح ها به شما امکان ویرایش عکس های با سایز بزرگ را نیز می دهد. تنها کافیست با دو بار کلیک روی این فایل ABR این براش ها را در فتوشاپ نصب و از آنها به سادگی روی تصاویر خود استفاده کنید.

hosein بازدید : 143 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

اکشن فتوشاپ ساخت افکت طرح نقاشی برجسته ۳ بعدی یکی از جدیدترین اکشن های فتوشاپ می باشد که برای تبدیل انواع نوشته، وکتور، گرافیک، Smart Object و عکس های عادی به طرح نقاشی برجسته ساخته شده است. این اکشن روی متن ها، Shape ها و گرافیک ها نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.

متن، Shape یا گرافیک این اضافه کنید، اگر چندین لایه دارید آنها را در یک Smart Object قرار دهید، یکی از ۴ اکشن را انتخاب و روی Play کلیک کنید. نتیجه شامل لایه Smart Object کاملا قابل ویرایش خواهد بود.


hosein بازدید : 133 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

۱۰ استایل زیبا و جذاب فتوشاپ مناسب برای انواع کارهای گرافیکی را می توانید هم اکنون از مایکروسافت دانلود کنید. این استایل ها که با نهایت کیفیت طراحی شده اند دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشند و از نمونه آنها می تواند به افکت متن نئون، انواع افکت های براق، افکت شیشه ای و شفاف، رنگ عسل و … نام برد. شما بعد از دانلود این مجموعه و نصب فایل ASL با دو بار کلیک روی آن، می توانید به سادگی از این افکت ها در فتوشاپ بهره ببرید.

hosein بازدید : 108 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (1)

با سلام امروز یک کاور پست خیلی باحال براتون آماده کردم. این کاور حالت دوربین های قدیمی دارد و وقتی که یک عکس را در پشت همه ی لایه ها قرار میدهید. عکس تیکه تیکه شمده و مثل چند قطعه عکس در کنار هم قرار میگیرند.

دموی کاور:

کاور لایه باز

hosein بازدید : 63 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

با سلام. امروز هم با یک بنر لایه باز حرفه ای در خدمت شما هستیم. این بنر دارای پس زمینه نارنجی و یک لایه که حالت شیشه شکسته است. توجه هرگونه کپی برداری از این مطالب جرم محسوب میشود و پیگرد قانونی دارد.

 

نمونه بنر:

hosein بازدید : 71 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

با سلام. امروز براتون یک بنر طرح نئون بصورت لایه باز آماده کردم. این بنر دارای پس زمینه ی و همچنین افکت های زیبا و نورانی اختصاصی که همه و همه ی آنها توسط گروه مایکروسافت دانلود طراحی شده است. پس لطفا حق کپی رایت را رعایت کنید.

نمونه بنر:

hosein بازدید : 157 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

امروزه هر کسی که دارای وبلاگی یا سایتی هست معمولا برای تصاویر پستش از اندازه ها و حالت ها و نقوش خاصی استفاده میکنند تا از طرفی نمای سایتشان زیبا تر شود و از طرفی دیگر در صورتی که کسی از آنها کپی گرفت آدرس سایتش در تصاویر پست ها باشد. به این نوع پست ها کاور میگویند که امروز پی سی دی ال برای شما قرار داد. این کاور طرح در رنگ های مختلفی دارد تا شما از هر رنگی که خوشتان آمد استفاده کنید. این رنگ ها را میتوانید در زیر بخوانید.

قرمز، آبی، سبز، زرد، سفید

این کاور لایه باز است و ویرایش آن به سادگی قابل انجام هست.

hosein بازدید : 42 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود این سری برای شما فایل لایه باز آواتار با طرح نوار مغز را آماده کرده که ویرایش و استفاده از آن بسیار آسان می باشد. این فایل به شما در انجمن ها کمک تا دیگران بهتر شما را بشناسند. زیرا همه به عکس بیشتر توجه می کنند تا به متن و در این آواتار می توانید نام خود را به فارسی و انگلیسی بنویسید. البته از این آواتار در انجمن خود نیز می توانید استفاده کنید تا برای کسانی که آواتار ندارند نمایش داده شود.

نوید بازدید : 861 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

شکلک های بامزه و فانتزی از جمله کاربردی ترین عناصر گرافیکی مخصوصا برای انجمن ها و سایت ها می باشند. در این پست مجموعه از این شکلک ها را که با فرمت PNG طراحی شده اند برای شما آماده دانلود کرده ایم. این شکلک های PNG از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.

hosein بازدید : 43 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

با سلام. امروز براتون مجموعه ی  آیکون های شرکت آدوب رو آماده کرده ام که خیلی بدردتون میخوره و خیلی جاها میتونین ازشون استفاده کنید.

 

این مجموعه دارای فایل های آدوب PNG و ICO است.امیدوارم براتون مفید واقع بشه

hosein بازدید : 49 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

مجموعه اکشن فتوشاپ انتشار نور و ساخت رنگین کمان شامل ۲۵ ترکیب منحصر به فرد از انواع ترکیب های انتشار نور و افکت های عکس زیبا مناسب برای عکاسان و طراحان گرافیک می باشد. این اکشن ها با فتوشاپ CS3 و نسخه های جدیدتر فتوشاپ به خوبی کار می کند. شما با اعمال این افکت های نوری روی تصاویر خود می توانید زیبایی آنها را دو چندان کنید و عکس های عادی را به عکس های حرفه ای و منحصر به فرد تبدیل کنید. تنها کافیست این اکشن ها را در پنل اکشن های فتوشاپ بارگذاری کرده و روی لایه مورد نظر خود به سادگی با کلیک روی Play اعمال کنید.

hosein بازدید : 843 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

این مجموعه شامل ۲ فایل ASL با بیش از ۱۰۰ استایل طلایی فتوشاپ می باشد که هر طراح گرافیک به آن نیاز خواهد داشت! یکی از این دو فایل ASL دارای بیش از ۱۰۰ استایل طلایی زیبا و دیگری دارای ۲۵ استایل طلایی فتوشاپ می باشند. همانطور که می دانید تنها با یک کلیک روی این استایل ها می توانید آنها را روی انواع متن و شکل و وکتور اعمال کنید. طراحی بی نظیر و کاملا حرفه ای این استایل ها از ویژگی های این مجموعه افکت می باشند. کافیست روی فایل های ASL دابل کلیک کنید تا آنها در پنل استایل های فتوشاپ بارگذاری و قابل استفاده شوند. سپس روی تصویر خود با انتخاب لایه مورد نظر و کلیک روی استایل دلخواه می توانید به افکت طلایی زیبایی برسید.

hosein بازدید : 100 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

سلام دوستان

امروز لايه باز بنر گوشه اي رو قرار دادم اميدوارم مورد استفاده شما عزيزان قرار گيرد.
PSD اين فايل همراه با 7 رنگ مختلف و هر رنگ داراي 2 طرح متفاوت ميباشد!

همه اين 14 طرح در يک فايل PSD براي شما دوستان قرار داده شده است.

که در ادامه مطلب ميتوانيد انها را مشاهده کنيد!

hosein بازدید : 75 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

مجموعه ای از استایل های نور نئون با نورپردازی ها و سایه های متنوع را می توانید هم اکنون از گرافیرا دانلود کنید. بیش از ۱۸ استایل فتوشاپ مناسب برای هر نوع نوشته یا شکل با طراحی زیبا و حرفه ای. شما می توانید با ترکیب این استایل ها در استفاده طرح های نور نئون مختلفی نیز خلق کنید. این نوع استایل ها روی بک گراندهای تیره مانند دیوار خیلی خوب نتیجه می دهند. لایه ها هر کدام دارای لیبا خاص خود می باشند و بسیاری از لایه ها در فرمت وکتور ساخته می شوند تا در هنگام پرینت بالاترین کیفیت را داشته باشند.

این مجموعه همچنین شامل فایل PSD ای می باشد که تمامی استایل ها در آن به کار برده شده اند.

hosein بازدید : 583 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

در این پست یک براش فتوشاپ جالب از طرح های موی دخترانه کارتون های انیمیشن را برای شما آماده دانلود کرده ایم. کسانی که به طراحی و نقاشی با فتوشاپ علاقه دارند می توانند از این براش های جالب که طرح های مختلف موی دخترانه می باشند برای سادگی کار خود استفاده کنند. این براش دارای ۱۳ طرح مختلف مو می باشد. شما با دانلود و نصب این فایل ABR در نرم افزر فتوشاپ می توانید به سادگی از این طرح های آماده روی طرح های گرافیکی خود استفاده کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ادیتور مایکروسافت دانلود









    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,096
  • بازدید ماه : 1,371
  • بازدید سال : 3,184
  • بازدید کلی : 122,418
  • کدهای اختصاصی