loading...
مایکروسافت دانلود | گرافیک ، کد ، ابزار و نرم افزار
حمایت از مایکروسافت دانلود
با سلام لطفا جهت حمایت از ما کد زیر را در سایت خود قرار دهید. با تشکر 
hosein بازدید : 41 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

با استفاده از Advanced Emailer این امکان را خواهید داشت که به صورت گروهی ایمیل ارسال کنید. این نرم افزار کاربردی با شما اجازه می دهد که بتوانید ایمیل های تبلیغاتی به صورت یک جا ارسال کنید. یکی از روش های نوین تبلیغاتی ارسال ایمیل به تعداد زیاد می باشد که باعث جلب توجه عموم می شود. اگر شما مایل هستید که متن نامه های خود را به یک لیست بزرگ از مشتریان و یا دوستانتان ارسال کنید ما به شما Advanced Emailer را به شما پیشنهاد می دهیم. SWREG که سازنده این نرم افزار می باشد به شما این امکان را داده است که بتوانید به صورتی آسان و سریع تعداد زیادی ایمیل ارسال کنید. پس با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید کاربران زیاد دیگر را از محصولات خود، رخداد های روز و… آگاه سازید. Email ارسالی شما می تواند به صورت یک متن ساده و یا حتی یک فایل HTML کامل با تصاویر و …. باشد ! جلوگیری از فرستادن یک Email به صورت تکراری و ارسال زمان بندی شده از ویژگی های دیگر این نرم افزار قدرتمند است . برای مثال قادر به ارسال روزانه ی خود به خود سر ساعت معین آن اخبار و یا ارسال هفتگی و ماهانه ی اخبار شماست .

hosein بازدید : 50 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

Internet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

hosein بازدید : 66 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

Free Internet Tuner نام نرم افزار کم حجم و البته رایگان جهت سرعت بخشیدن به سرعت اینترنت می باشد. این نرم افزار تنها با یک کلیک قادر به تصحیح تنظیمات اشتباه شبکه می باشد و با درست کردن این تنظیمات شما از حداکثر سرعت برای مرور صفحات و البته دانلود و آپلود بهره می برید. Free Internet Tuner همچنین با بهینه سازی تنظیمات شبکه برای کاهش پینگ و انجام تست سرعت برای کانکشن اینترنت به افزایش سرعت اینترنت شما کمک شایانی می کند.

hosein بازدید : 49 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

در صورتی که در اینترنت گشت و گذاری كرده باشید حتما به سایتهائی برخورد كرده اید كه برای دیدن آن سایت شما احتیاج به نصب كردن Macromedia Flash Player را دارید تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپانی ماكرومدیا از جمله فرمتها و نرم افزارهای زیبای و دوست داشتنی دنیای كامپیوتر می باشند كه در كمتر وب سایتی شما اثری از این فرمتهای كم حجم و توانا نمی توانید بیابید. كمپانی بزرگ ماكرومدیا چند وقتی است كه تمامی امتیازات خود را به كمپانی بزرگ و آشنای Adobe واگذر كرده است تا من بعد دیگر نرم افزار Flash را از نسخه های بعد با نام Adobe Flash Player بشناسید. نرم افزار فلاش پلیر (Flash Player) این امکان را فراهم می آورد تا برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات فلاش با افزودن تصاویر ویدیویی، متن، صدا و دیگر افکتهای گرافیکی به فایل های خود، برنامه هایی جذاب تر را آماده نمایند.

hosein بازدید : 69 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

پس از گذشت حدود 5 ماه بالاخره ورژن دوم این نرم افزار که می توانید ان را دانلود کنید منتشر شد.در ورژن قبلی ارسال بازدید فقط با یک ای پی بود اما در این ورژن ما برنامه را کمی توسعه دادیم تا برای وب شما مفید تر باشد. کار برنامه این گونه است که ما حدود 100 ای پی متفاوت در نرم افزار به کار بردیم در واقع این ای پی ها به صورت رندوم تغییر میکنند که باعث بهتر شدن رتبه الکسا و گوگل بوده. نرم افزار را به دو شکل نصب شده و نصب نشده اماده کردیم...

hosein بازدید : 46 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

 

Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد.

hosein بازدید : 305 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

در این که بهترین فشرده ساز موجود WinRar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد.
سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z و بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ادیتور مایکروسافت دانلود









    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,187
  • بازدید ماه : 1,462
  • بازدید سال : 3,275
  • بازدید کلی : 122,509
  • کدهای اختصاصی