loading...
مایکروسافت دانلود | گرافیک ، کد ، ابزار و نرم افزار
حمایت از مایکروسافت دانلود
با سلام لطفا جهت حمایت از ما کد زیر را در سایت خود قرار دهید. با تشکر 
hosein بازدید : 118 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

با سلام امروز براتون بنر های محل تبلیغات شما رو آماده کردم و توی این پست گذاشتم. این بنر ها از سراسر اینترنت جمع آوری شده و برای شما در یک فایل فشرده آماده شده است. امیدوارم لذت ببرید.

hosein بازدید : 129 پنجشنبه 26 دی 1392 نظرات (1)

سلام دوستان عزیز.من تو چند تا سایت دیدم که این کد رو (سیستم تبادل بنر) برای فروش قرار داده بودن و خیلی ناراحت شدم.این کد زیاد پیچیده نیست و ارزش اینو نداره که کسی بخواد برا فروش قرار بدش(قیمتش رو هم 25000 تومان تعیین کرده بودن).

(کپی برداری از این مطلب حرام میباشد و من هیچ رضایتی ندارم)

hosein بازدید : 119 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود این سری برای شما آموزشی با عنوان آموزش افزایش ورودی گوگل برای کاربرانش تهیه کرده است که توسط آن می توانید ورودی گوگل خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

در این آموزش نمی خواهم به مکاتی که دیگران توصیه میکنند ، توصیه کنم بلکه می خواهم راه کار هایی که با قانون جدید گوگل نیز منطبق است را به شما بگویم. پس تا آخر این آموزش با ما باشید تا آمار سایت خود را افزایش دهید.

hosein بازدید : 415 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

براش فتوشاپ آرایش و زیباسازی چهره با ۲۴ طرح مختلف مانند مژه، انواع خالکوبی و رژ لب را می توانید هم اکنون از مایکروسافت دانلود کنید. این براش با طرح های متنوع خود از بهترین براش های فتوشاپ برای ویرایش تصاویر پرتره و عکس های چهره می باشد. کیفیت نسبتا مناسب این طرح ها به شما امکان ویرایش عکس های با سایز بزرگ را نیز می دهد. تنها کافیست با دو بار کلیک روی این فایل ABR این براش ها را در فتوشاپ نصب و از آنها به سادگی روی تصاویر خود استفاده کنید.

hosein بازدید : 143 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

اکشن فتوشاپ ساخت افکت طرح نقاشی برجسته ۳ بعدی یکی از جدیدترین اکشن های فتوشاپ می باشد که برای تبدیل انواع نوشته، وکتور، گرافیک، Smart Object و عکس های عادی به طرح نقاشی برجسته ساخته شده است. این اکشن روی متن ها، Shape ها و گرافیک ها نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.

متن، Shape یا گرافیک این اضافه کنید، اگر چندین لایه دارید آنها را در یک Smart Object قرار دهید، یکی از ۴ اکشن را انتخاب و روی Play کلیک کنید. نتیجه شامل لایه Smart Object کاملا قابل ویرایش خواهد بود.


hosein بازدید : 180 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (1)

مایکروسافت دانلود این سری برای شما کد گوگل پلاس کوچکی را آماده کرده که در گوشه سایت نمایش داده و برای هیچ چیز مزاحمتی ایجاد نمی کند. این کد به دلیل این که در گوشه سایت به صورت ثابت نمایش داده میشود همیشه در دید کاربرانتان بوده و آنان را مشتاق تر به پلاس کردن شما در گوگل پلاس می کند و همین کار در افزایش رتبه سایت شما بسیار مفید هست.

hosein بازدید : 133 پنجشنبه 07 آذر 1392 نظرات (0)

۱۰ استایل زیبا و جذاب فتوشاپ مناسب برای انواع کارهای گرافیکی را می توانید هم اکنون از مایکروسافت دانلود کنید. این استایل ها که با نهایت کیفیت طراحی شده اند دارای طرح ها و رنگ های متنوعی می باشند و از نمونه آنها می تواند به افکت متن نئون، انواع افکت های براق، افکت شیشه ای و شفاف، رنگ عسل و … نام برد. شما بعد از دانلود این مجموعه و نصب فایل ASL با دو بار کلیک روی آن، می توانید به سادگی از این افکت ها در فتوشاپ بهره ببرید.

hosein بازدید : 108 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (1)

با سلام امروز یک کاور پست خیلی باحال براتون آماده کردم. این کاور حالت دوربین های قدیمی دارد و وقتی که یک عکس را در پشت همه ی لایه ها قرار میدهید. عکس تیکه تیکه شمده و مثل چند قطعه عکس در کنار هم قرار میگیرند.

دموی کاور:

کاور لایه باز

hosein بازدید : 82 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

سلام خدمت دوستان عزیز .یه آموزش تایپوگرافی ساده رو براتون قرار دادم تا بتونید درستش کنید ترکیب یک متن و تصویر !حالا این تصویر می تونه تصویر یک آدم باشه یا یه ماشین ایده ی خوبیه ولی از طرفی هم من چک نکردم که دوستان عزیز مشابه این آموزش رو در سایت گذاشته باشن عیب نداره تکرارش زیادی هم بد نیست

hosein بازدید : 63 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

با سلام. امروز هم با یک بنر لایه باز حرفه ای در خدمت شما هستیم. این بنر دارای پس زمینه نارنجی و یک لایه که حالت شیشه شکسته است. توجه هرگونه کپی برداری از این مطالب جرم محسوب میشود و پیگرد قانونی دارد.

 

نمونه بنر:

hosein بازدید : 71 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

با سلام. امروز براتون یک بنر طرح نئون بصورت لایه باز آماده کردم. این بنر دارای پس زمینه ی و همچنین افکت های زیبا و نورانی اختصاصی که همه و همه ی آنها توسط گروه مایکروسافت دانلود طراحی شده است. پس لطفا حق کپی رایت را رعایت کنید.

نمونه بنر:

hosein بازدید : 44 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)

شاید ندونید چه پسوردی برای کار های خود انتخاب کنید ولی دلتون می خواد یه پسورد مطمئن باشه. شما با این ابزار می تونید یک رمز عبور مطمئن درست کنید و همیشه اون رو به خاطر بسپارید.

hosein بازدید : 49 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

با سلام. امروز میخوام آموزش افزایش بازدید که با استفاده از هاست ترکر انجام میشه رو در اختیار شما بزارم. این افزایش بازدید افزایش بازدید نیست بلکه افزایش بازدید کننده (آی پی ) میباشد.

hosein بازدید : 157 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

امروزه هر کسی که دارای وبلاگی یا سایتی هست معمولا برای تصاویر پستش از اندازه ها و حالت ها و نقوش خاصی استفاده میکنند تا از طرفی نمای سایتشان زیبا تر شود و از طرفی دیگر در صورتی که کسی از آنها کپی گرفت آدرس سایتش در تصاویر پست ها باشد. به این نوع پست ها کاور میگویند که امروز پی سی دی ال برای شما قرار داد. این کاور طرح در رنگ های مختلفی دارد تا شما از هر رنگی که خوشتان آمد استفاده کنید. این رنگ ها را میتوانید در زیر بخوانید.

قرمز، آبی، سبز، زرد، سفید

این کاور لایه باز است و ویرایش آن به سادگی قابل انجام هست.

hosein بازدید : 58 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (1)

این کد یه جورایی گول زدن کاربره نه گوگل. این کد یه کد جاوا اسکریپت ساده هست که فقط آمار شما را ضرب در 9 کرده و به علاوه 6 می کند تا هم کسی نفهمد و هم کاربران را گول بزنید.

این کد فقط و فقط می تواند کاربرانی را گول بزند که کدنویسی بلد نیستند و نمی تواند در ورودی گوگل و ... تاثیری بگذارد.

برای تغییر عدد در قالب اعداد 9 و 6 را به هر عددی که دوست دارید تغییر دهید.

hosein بازدید : 40 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

با استفاده از Advanced Emailer این امکان را خواهید داشت که به صورت گروهی ایمیل ارسال کنید. این نرم افزار کاربردی با شما اجازه می دهد که بتوانید ایمیل های تبلیغاتی به صورت یک جا ارسال کنید. یکی از روش های نوین تبلیغاتی ارسال ایمیل به تعداد زیاد می باشد که باعث جلب توجه عموم می شود. اگر شما مایل هستید که متن نامه های خود را به یک لیست بزرگ از مشتریان و یا دوستانتان ارسال کنید ما به شما Advanced Emailer را به شما پیشنهاد می دهیم. SWREG که سازنده این نرم افزار می باشد به شما این امکان را داده است که بتوانید به صورتی آسان و سریع تعداد زیادی ایمیل ارسال کنید. پس با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید کاربران زیاد دیگر را از محصولات خود، رخداد های روز و… آگاه سازید. Email ارسالی شما می تواند به صورت یک متن ساده و یا حتی یک فایل HTML کامل با تصاویر و …. باشد ! جلوگیری از فرستادن یک Email به صورت تکراری و ارسال زمان بندی شده از ویژگی های دیگر این نرم افزار قدرتمند است . برای مثال قادر به ارسال روزانه ی خود به خود سر ساعت معین آن اخبار و یا ارسال هفتگی و ماهانه ی اخبار شماست .

hosein بازدید : 42 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود این سری برای شما فایل لایه باز آواتار با طرح نوار مغز را آماده کرده که ویرایش و استفاده از آن بسیار آسان می باشد. این فایل به شما در انجمن ها کمک تا دیگران بهتر شما را بشناسند. زیرا همه به عکس بیشتر توجه می کنند تا به متن و در این آواتار می توانید نام خود را به فارسی و انگلیسی بنویسید. البته از این آواتار در انجمن خود نیز می توانید استفاده کنید تا برای کسانی که آواتار ندارند نمایش داده شود.

hosein بازدید : 40 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

Quicknube یک اسکریپت کاربردی در زمینه ایجاد آپلود سنتر می باشد. این سیستم که توسط مایکروسافت دانلود فارسی سازی شده است دارای قابلیت هایی نظیر ورود و عضویت کاربران ، قابلیت تعیین حجم مجاز برای هر کاربر ، قابلیت جستجو در میان فایل ها ، قابلیت دسته بندی فایل ها بر اساس (موسیقی ، ویدئو ، تصویر ، متن ، پوشه ها و دیگر موارد) می باشد. از دیگر قابلیت های این سیستم می توان به قابلیت ایجاد بی نهایت پوشه اشاره کرد. امکانات کلی این سیستم فارسی را نام می بریم

hosein بازدید : 59 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

با سلام به همه ی کاربران عزیز. امروز براتون یک سورپرایز دارم، کد لوگوی فول سی اس اس و متحرک . این لوگو 2 ساعت وقت منو گرفت تا تونستم بسازمش و برای شما کاربران عزیز قرار بدم. پس لطفا حق کپی رایت رو رعایت کنید :d.

از خصوصیات این لوگو میشه به چند نکته زیر اشاره کرد:

  • متحرک بودن لوگو
  • عدم اختلال در افکت های سایت شما
  • قابلیت ویرایش کد توسط خودتان
  • قابلیت تغییر متن لوگو
  • و ...
hosein بازدید : 46 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

با سلام امروز برای کاربران عزیز یک قالب 404 (صفحه ی مورد نظر پیدا نشد) بسیار ساده اما زیبا تهیه کردم . این قالب دارای پس زمینه ی سبز رنگ است و دارای متن هایی با افکت ریبای فرورفتگی میباشد و ...

این قالب توسط دانیال مدیر مایکروسافت دانلود کد نویسی و ساخته شده است و هرگونه کپی برداری از این قالب طبق ماده 12 فصل 3 قانون جرایم رایانه ای جرم محسوب میشود و پیگرد قانونی دارید :D

hosein بازدید : 115 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

امروز براتون یک کد خیلی باحال آماده کردم که به وسیله ی اون میتونین زیبایی سایتتون رو چند برابر کنید. این کد فقط و فقط توسط دانیال مدیر مایکروسافت دانلود تهیه و کد نویسی شده است و کپی برداری از آن قوانین جرایم رایانه جرم محسوب میشود و پیگرد قانونی دارد.

hosein بازدید : 42 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

با سلام. امروز براتون مجموعه ی  آیکون های شرکت آدوب رو آماده کرده ام که خیلی بدردتون میخوره و خیلی جاها میتونین ازشون استفاده کنید.

 

این مجموعه دارای فایل های آدوب PNG و ICO است.امیدوارم براتون مفید واقع بشه

hosein بازدید : 47 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود این سری برای شما کد جعبه دانلود زیبا ای را آماده کرده که با آن می توانید لینک های دانلود خود در پست ها را سامان دهی کنید و آن ها را با ظاهری زیبا به نمایش در بیاورید. یکی از خصوصیات این جعبه دانلود این است که بسیار کوچک بوده و حجمی کم را اشغال می کند و در مقابل تا بی نهایت می توانید توضیحات برایش بنویسید.

hosein بازدید : 103 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود این سری برای شما کدی از نوع کد های تولتیپ آماده کرده است که بسیار زیبا هستند. این کد نمای خاصی به سایت شما می بخشد و سایت و یا وبلاگ شما را زیبا تر میکند. با این کد توضیحاتی مانند توضیحات عکس ، لینک و یا دیگر تگ ها را بهتر به کاربرانتان نمایش دهید.

hosein بازدید : 203 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)

دوستان وفادار مایکروسافت دانلود ، امروز هم یکی از آن روزهایی است با فایل رایگان دیگری در خدمت شما هستم. برای این پست یک قالب یا پوسته وردپرس فارسی با فرمت PSD را طراحی و آماده کرده ام .

این قالب به سبک طراحی فلت ساخته شده و سعی شده تا از عناصر گرافیکی مثل سایه ها ، گرادینت و افکت های مختلف دوری شود تا تم و قالب به صورتی ساده و زیبا دیده شود. البته شما می توانید این قالب لایه باز را در فتوشاپ مورد تغییرات و اضافات خود قرار دهید.

نظر ما چیه ؟ به نظر من که این قالب می تواند برای وبلاگ نویسی ، مجله آنلاین ، وب سایت خبری و شرکتی بسیار مفید بوده و مورد استفاده قرار داده شود!

اگر احیانا دوستان خواستند از این فایل در وبلاگ یا سایت خود برای دانلود استفاده کنند ، لطفا لینک این صفحه را نیز اضافه کنند.

hosein بازدید : 65 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود امروز برای شما کدی را قرار داد که با آن میتوانید متون خود را به صورت چشمک زن به کاربرانتان نمایش دهید و آنان را مشتاق به کلیک بر آن میکنید. این کد برای جلب توجه بیشتر کاربر هست و کاربر بر روی آن کلیک کرده و به یک صفحه دیگر منتقل می شود. ویرایش متن آن بسیار آسان هست.

hosein بازدید : 41 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود امروز بای شما کد استایل دکمه ای را قرار داد که با استفاده از آن کد بدون نیاز به ایجاد تغییر در دیگر قسمت های کد قالب خود ، تمامی دکمه های سایت شما دارای استایلی زیبا و از حالت معمولی و زننده بیرون میآیند و به حالتی دیگر تغییر میکنند. این استایل به توسط سی اس اس ساخته شده و دارای رنگبندی تیره هست.

hosein بازدید : 37 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود امروز برای شما کدی را فراهم آورد تا با آن برای سایت یا وبلاگ خود یک مرورگر بسازید و از آن استفاده کنید. این مرور گر دارای ضاهری زیباست. البته بیشتر جنبه آموزشی دارد تا استفاده چون کسی نیست که مرورگر خود حتی اگر اکسپلورر باشد را رها کند و با این کار کند چون این فقط قابلیت انتقال دهنده را دارد. ولی از نظر آموزش دهنده توابع جاوااسکریپتی از قبیل indexOf، substring، replace و … که با یاد گیری آن میتوانید یکی از حرفه ای ترین کدنویسان جاوااسکریپت شوید.

hosein بازدید : 49 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

با این کد می توانید در صفحه های اینترنتی خود دکمه هایی را قرار دهید که با کلیک بر روی آن به صفحه ایی که قبلا در داخل آن بودند بروند. این دکمه بیشتر زمانی کاربرد دارد که می خواهید صفحه 404 (صفحه یافت نشد) را طراحی کنید یا می خواهید قالبی طراحی کنید که صفحه قبلی آن مهم است می توانید از این کد استفاده نمیید. این کد با اچ تی ام ال و جاوااسکریپت ساخته شده است.

hosein بازدید : 278 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

امروز برای شما کاربران گرامی کدی را آماده کردم برای مردم آزاری که فقط برای خنده است و هیچ مشکلی برای کاربران شما و سیستم کاربران شما به وجود نمی اورد.

تنها کاری که میکند پیام های پی در پی برای کاربر نمایش میدهد که کلافه کننده است که این نیز راهی دارد که پیام ها قطع شوند. ولی کاربرانی که این راه ر نمیدانند باید تا آخرین پیام روی کلیک اوکی کلیک کنند.

hosein بازدید : 64 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

مایکروسافت دانلود برای شما کدی را آماده کرده است که با آن میتوانید حالتی سبز و متحرک به تولتیپ های سایت خود داده و جلوه خاصی به سایت خود دهید. این کد در امر زیبا سازی سایت شما بسیار موثر است و البته توسط آن میتوانید متون خود را در اندازه کوچک تر به کاربرانتان بگویید.(متن خود را در داخل تولتیپ تایپ کرده تا کاربرانتان آن را بخوانند.)

خصوصیات این نوع تولتیپ از جمله متحرک بودن، دارای رنگی سبز و سایه ای در دور کادر آن، دارای فونت ریز تاهما که زیباست هست.

hosein بازدید : 43 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

تبدیلگر و ترجمه قالب وبلاگ

برنامه تبدیلگر کد قالب تمامی وبلاگ ها به بلاگ اسکای

کد های قالب های سرویس های وبلاگ دهی باهم تفاوت های دارند این بار ما برنامه ی تهیه کرده ایم که قالب های مورد نظر بلاگفا،میهن بلاگ،آفتاب لاگ،پرشین بلاگ،پارسی بلاگ و ایران بلاگ را تبدلیل به قالب بلاگ اسکای کند
البته این برنامه ورژن۱٫۰ هستش و ممکنه بعضی قالب ها رو به درستی تبدیل نکند ولی اکثر قالب ها رو به طور دقیق تبدیل میکنه

hosein بازدید : 50 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

Internet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

hosein بازدید : 196 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

پاورپوینت جدول تناوبی عناصر مندلیف به صورت آماده را برای دانلود به صورت رایگان قرار داده ایم که بسیاری از دانش آموزان، دانشجویان و شیمی دانان شاید به آن نیاز داشته باشند. این پاورپوینت آماده در فرمت PPSX طراحی شده است و شامل جدول کامل عناصر مندلیف می باشد. شما در ادامه مطلب می توانید این Powerpoint آماده را دانلود و از آن در پروژه ها و پرزنتیشن های خود به خوبی استفاده کنید. امیدواریم این قالب آماده جدول تناوبی مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

hosein بازدید : 41 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

رمز گذاری بر روی پوشه های هاست و مدیریت اشتراک های آن یکی از مسائل مهم و سوالات کاربران و وبمستر ها می باشد. PHPDEADLOCK نام اسکریپتی متن باز و رایگان می باشد که شما را قادر می سازد تا بر روی پوشه دلخواه خود رمز گذاری کنید و برای دسترسی به پوشه مورد نظر می توانید کاربران جدید را با نام کاربری و رمز عبور خود تعریف کنید! این سیستم قابلیت تعریف کاربر و همچنین فعال سازی عضویت کاربران برای دسترسی به پوشه ها را داراست! به امکانات کامل این سیستم اشاره می کنیم.

hosein بازدید : 49 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

مجموعه اکشن فتوشاپ انتشار نور و ساخت رنگین کمان شامل ۲۵ ترکیب منحصر به فرد از انواع ترکیب های انتشار نور و افکت های عکس زیبا مناسب برای عکاسان و طراحان گرافیک می باشد. این اکشن ها با فتوشاپ CS3 و نسخه های جدیدتر فتوشاپ به خوبی کار می کند. شما با اعمال این افکت های نوری روی تصاویر خود می توانید زیبایی آنها را دو چندان کنید و عکس های عادی را به عکس های حرفه ای و منحصر به فرد تبدیل کنید. تنها کافیست این اکشن ها را در پنل اکشن های فتوشاپ بارگذاری کرده و روی لایه مورد نظر خود به سادگی با کلیک روی Play اعمال کنید.

hosein بازدید : 843 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

این مجموعه شامل ۲ فایل ASL با بیش از ۱۰۰ استایل طلایی فتوشاپ می باشد که هر طراح گرافیک به آن نیاز خواهد داشت! یکی از این دو فایل ASL دارای بیش از ۱۰۰ استایل طلایی زیبا و دیگری دارای ۲۵ استایل طلایی فتوشاپ می باشند. همانطور که می دانید تنها با یک کلیک روی این استایل ها می توانید آنها را روی انواع متن و شکل و وکتور اعمال کنید. طراحی بی نظیر و کاملا حرفه ای این استایل ها از ویژگی های این مجموعه افکت می باشند. کافیست روی فایل های ASL دابل کلیک کنید تا آنها در پنل استایل های فتوشاپ بارگذاری و قابل استفاده شوند. سپس روی تصویر خود با انتخاب لایه مورد نظر و کلیک روی استایل دلخواه می توانید به افکت طلایی زیبایی برسید.

hosein بازدید : 65 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (0)

Free Internet Tuner نام نرم افزار کم حجم و البته رایگان جهت سرعت بخشیدن به سرعت اینترنت می باشد. این نرم افزار تنها با یک کلیک قادر به تصحیح تنظیمات اشتباه شبکه می باشد و با درست کردن این تنظیمات شما از حداکثر سرعت برای مرور صفحات و البته دانلود و آپلود بهره می برید. Free Internet Tuner همچنین با بهینه سازی تنظیمات شبکه برای کاهش پینگ و انجام تست سرعت برای کانکشن اینترنت به افزایش سرعت اینترنت شما کمک شایانی می کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    ادیتور مایکروسافت دانلود









    آمار سایت
  • کل مطالب : 65
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 210
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,078
  • بازدید ماه : 1,353
  • بازدید سال : 3,166
  • بازدید کلی : 122,400
  • کدهای اختصاصی